جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

عطایی: عیار واقعی تیم‌ها هنوز مشخص نیست| گیتی پسند فراتر از انتظار ما بود

  • کد خبر: ۱۲۹۶۶۶
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
عطایی: عیار واقعی تیم‌ها هنوز مشخص نیست| گیتی پسند فراتر از انتظار ما بود
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز گفت: در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر هنوز عیار واقعی تیم‌ها مشخص نیست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم والیبال لبنیات هراز آمل از ایستگاه سوم لیگ برتر والیبال با پیروزی ۳ بر یک عبور کرد تا شاگردان بهروز عطایی گیتی‌پسند اصفهان را با شکست بدرقه کنند.
بهروز عطایی، سرمربی هراز آمل از عملکرد شاگردان تیمش ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: هفته‌های آغازین لیگ برای ارزیابی دقیق از وضعیت تیم‌ها کمی زود است. هنوز تیم‌ها و بازیکنان خود را به درستی پیدا نکرده‌اند و این امر کاملا طبیعی است.
وی گفت: تیم هراز نسبت به فصل گذشته تغییرات محسوسی داشته و قطعا هفته به هفته بهتر و روان‌تر بازی خواهد کرد. در بازی مقابل گیتی‌پسند اگرچه دومین بازی لیگ برای تیم ما بود، اما انسجام و هماهنگی داخل میدان بازیکنان فراتر از انتظار بود. آن‌ها به خوبی خود را در میدان پیدا کردند و طبق برنامه پیش رفتند.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل از تیم مقابل هم تمجید کرد و گفت: با اینکه در ست سوم می‌توانستیم کار را تمام کنیم، اما متاسفانه تمام و کمال میل برد نداشتیم و به همین دلیل ست سوم را از دست دادیم تا در نهایت بازی را ۳ بر یک به نفع خود تمام کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->